0
Motyvacija keltis anksti ryte

#2 įrašas – kaip su motyvacija keltis anksti? Čia jos gausu!

Sveiki,

Kaip džiugu žinoti, kad esu ne viena ir kad tiek jūsų stebite ir jungiatės į akstyvąjį kėlimąsi. Džiugu girdėti, kad kai kurie net ir knygas nusipirkote įsikvėpę mano rytinių post’ų 🙂 Kiti dar laukia užsimotyvavimo, o kiti jau pradėję kartu nuo pradžios. Mano širdis sveikina jūsų širdis.

Na, o pagal planą šiandien yra 22 diena, kuomet peržengiame ribą ir einame į antrąjį etapą, vadinasi pereiname iš destrukcijos į įdiegimą (jei neskaitėte pirmojo įrašo, galite jį pamatyti štai čia )

O Robin Sharma apie destrukciją ir įdiegimą taip pat įdomiai pakalba štai čia

Šiame įraše šiandien apžvelgsime Robin Sharmos patarimus, mano įžvalgas, kelias taisykles ir Brigitos patirtį ugdantis keltis 5 ryto. Iškart noriu paminėti, jog žinau, kad galbūt Jūs pažįstate, kurie jūsų aplinkoje keliasi anksti ir tame nemato nieko ypatingo, tačiau čia kalbame apie įpročio išsiugdymą, kas nėra lengva, kai esi pratęs visą gyvenimą keltis vėlai. Prisideda faktas, kad keltis anksti kaip ir nėra tokio didelio reikalo, apart to, kad norisi peržengt savo ribas ir išeiti iš komforot zonos, o tada pamatyti, kas ten slypi.

Turiu pastebėti, kad atsikelti ryte ir veikti beleką ir atsikėlus turėti aiškią sistemą, ką turi daryti yra skirtingi dalykai. Todėl šiame įraše pasidalinsiu, kokią sistemą ir rutiną naudojame būtent pagal Robin Sharmos knygą ir sukurtą metodiką.

Motyvacija keisti įpročius

Rytiniai ritualai skaityti knygas

Dar prieš pradedant kalbėti apie taisykles, šiek tiek apie skaičius ir kodėl dabar žadintuvas skamba 4:44 val.

Skaičiaus 4 simbolika
– Ketvertas yra Žemės ir kosminio tobulumo skaičius, simbolizuojantis tvirtumą, stabilumą, dėsningumą, darbą ir atsakomybę.
– Kaip žemiškojo kosmoso skaičius, chaosą valdo keturiais metų laikais: žiema, pavasaris, vasara, ruduo. — – Keturiomis Mėnulio fazėmis: jaunatis, priešpilnis, pilnatis, delčia.
– Keturiomis pasaulio šalimis: šiaurė, pietūs, rytai, vakarai.
– Keturiais Dievo kūriniais: mineralai, augalai, gyvūnai, žmonės.
– Keturiais pradiniais elementais: ugnis, vanduo, oras, žemė.
– Keturiais gyvenimo etapais: vaikystė, jaunystė, branda, senatvė.
– Keturiais charakterio tipais: sangvinikas, cholerikas, flegmatikas, melancholikas.
– Keturiomis Evangelijomis.
Be trijų mums įprastų matmenų (ilgio, pločio, ir aukščio) yra dar vienas – laikas. Šios koordinačių sistemos pradžioje žmogus nustato savo vietą.
Su ketvertu mes galime išmokti: apibrėžti savo pažiūras, išlaikyti pusiausvyrą, sukurti tvarką (ir ją išlaikyti), rezonuoti su Visata.
Manoma, kad kas kartą, kai matote 444, jūs gaunate žinutę: tu esi harmonijoje su Visata.

Motyvacija keltis anksti ryte

Taigi, atsikėlus būtent tuo magišku laiku, ruošiuosi pirmiausia mankštai, bet tas keliolika minučių leidžiu sau atsibusti, apsiprausti, atsigerti šilto vandens. Apsirengiu aprangą ir pradedu judėti. Meluočiau, jei sakyčiau, kad lengva atsikelti ir stoti mankštintis.
Bet turiu pastebėjimą, kadangi išbandžiau ryto rutinos kelis variantus, lengviau yra atsikėlus eiti mankštintis ir paskui medituoti, negu apsnūdus medituoti ir paskui sportuoti.
Judėjimas yra magija, aš kaskart stebiu, kaip tai keičia mano nuotaiką, nusiteikimą, būseną, kai joginu ar sportuoju anksti ryte. Niekada po sporto nebenueisi atgal į lovą, tikrai, net jei ir turėjai tokių minčių (o aš jų per šias dienas tikrai turėjau). Pasakysiu dar, kas man sunku visame šitame iššūkyje. Sunku yra tai, kad turi tai daryti kasdien, be išimčių, nesvarbu, koks buvo vakaras ar kokia naktis.
Pirmadienis, šeštadienis, sekmadienis – nesvarbu, rutina ta pati.
Ir nėra jokių palauk, padarysiu pertraukėlę ir tęsiu. Atsikeli, sunku, susitari su protu ir keliauji toliau. Mane veda į priekį tai, kad aš galvoju, jog čia tik mažas iššūkis ir sunkumas, palyginus su kokiais tenka ar teks susidurti. Tai man tarsi stiprinimas savęs, savo valios, ugdymas ir paruošimas bet kokiai situacijai. Jei sugebėsiu padaryti šią rutiną 66 dienas, padarysiu bet ką, ką sugalvosiu ir ką reikės padaryti.
Man per šias 22 dienas sakyčiau buvo tokie skirtingi etapai, nes  pirmiausia buvo gal ir sunkoka atsikelti, bet entuziazmas ir užsivedimas leido kokias penkias dienas trykšti energija ir mėgautis. Paskui darėsi sunku, kilo vis klausimai: kam tu ką čia bandai įrodyt? Tu nori miego. Eik pamiegoti. Nuspausk žadintuvą ir snausk toliau. Lile, kaip tu ištversi 66 dienas, jei tau jau dabar sunku? BET, kaskart po ryto rutinos aš jaučiu didelį pasitenkinimą atliktų darbų.
Man gera, aš užsipildau su rytine rutina, man nereik, kad kažkas kitas užpildytų mane.
Dabar pasidalinsiu Robin Sharmos siūlomomis taisyklėmis su tais, kuriems įdomu kas apie ką čia.

Taisyklė 20/20/20

Robin Sharma 5 valandos klubas

Formulė 20/20/20 Robin Sharma

Primenu, kad kartu šioje kelionėje keliauja draugė Brigita 🙂 Tokios disciplinos pradėjome su Brigita laikytis ne iš karto, nes kaip jau minėjau, atrodė, kad norėdavosi atsikėlus pirmiau medituoti, bet pabandžius pirmiau pajudėti su mankšta, joga ar aktyviu sportu – tikrai pasijautė skirtumas. Veikia kaip kavos puodelis, tik kad natūraliai ir nuotaika dar geresnė 🙂

Pagal šią schemą keltis reikia 4.44-45 val tam, kad 5.00 val jau stovėtum ant kilimėlio ir pradėtum mankštą. Beje, jei trūksta idėjų, ką ryte sportuoti, mankštintis ar kokias meditacijas klausyti, tai viską galite rasti mūsų online studijos platformoje štai čia, arba naudotis jogos, paskaitų, meditacijos rinkiniais štai čia.

Skaitant Robin Sharmos įrašus internete sužinojau šį tą įdomaus, kad yra kelios garsių žmonių praktikos, kurios veikia ir padeda pasiekti savo tikslų, padeda būti energingiems, kūrybiškiems. Ir taip, tie žmonės nulieti iš tokio pačio “audinio” kaip ir mes, todėl neverta sakyti, kad jie gimė po laiminga žvaigdžde.

Taigi tai 8 jų vykdomos praktikos, kurios priverčia nuosekliai pabusti prieš saulę. O ir drugeliai pilve atsiranda, kai kalbama apie gyvenimą :)) Noriu paminėti, kad ne su visais punktais sutinku, tačiau pateikiu tai kaip ne savo mintis, o tiesiog dalinuosi jo patarimais 🙂

1. Jie įsipareigoja pasiekti geriausią savo gyvenimo savijautą. Nes pakeldami savo sveikatą į iki aukščiausio lygio, jūs išlaisvinate milžinišką ryto energiją ir žinoma, tai kelias į ilgaamžiškumą. Nes vis dėlto savo sveikata reikia rūpintis ne tada, kai kažkas jau blogai.

2. Jie persijungia į puikų vakaro ritualą, kurio metu bent valandą prieš miegą nėra jokio laiko prie šviečiančių ekranų, tai dienos įvykių apmąstymų laikotarpis ir šiek tiek laiko organizavimas kitam rytui.

3. Jie domisi sveika mityba ir valgo saikingai, todėl lieka liekni, judrūs ir susitelkę į savo prigimtinių “dovanų” atskleidimo tikslą.

4. Jie supranta, kad geras miegas nėra prabanga – tai būtinybė. Taigi jie pasirūpina, kad miegotų mažiausiai 7 valandas.

Motyvacija keltis anksti ryte

5. Jie atsiduoda tam, kad išmoktų ką nors naujo per „Pergalės valandos“ 20/20/20 formulės „Augti“ laiką, nes ši praktika išskiria laimės hormonus, taip pat padidina jūsų išmintį ir gerina gyvenimo kokybę.

6. Jie kiekvieną dieną praleidžia bent kažkiek laiko gamtoje.

7. Jie saugo savo mąstyseną, nenori nukrypti nuo tikslų, todėl stengiasi bendrauti su pozityviai mąstančiais žmonėmis ir leidžia daryti įtaką tik tiems, kurie juos įkvepia, meistriškai moko, palaiko ir yra laimingi patys. Jie sako, kad būtina paleisti ir atsitraukti nuo toksiškų, besiskundžiančių, energiją siurbiančių žmonių, nes jie kainuoja tik mūsų brangų laiką, energiją ir turtus. Taip pat mažina ramybę.

8. Jie pasirūpina, kad per visą dieną jų organizmas gautų pakankamai vandens, nes tai yra itin svarbus faktorius mūsų savijautoje.

Motyvacija keltis anksti ryte

Dabar truputis istorijos apie Brigitos patirtis įstojus į 5 valandos klubą:

“Iššūkiui pokyčiams, įkvėpė draugė Lilė. Kadangi nebuvo nustatyta tiksli data, tačiau taip sutapo, kad vieną rytą prabudau 4:50 val. ir radau Lilės man vakare paliktą žinutę, kad ji startuoja, jeigu nori, prisijunk 🙂 Todėl, nebebuvo kur dingti :). Pirmomis dienomis trūko disciplinos, ką daryti ir kaip tinkamai išnaudoti rytinį ankstyvą laiką, buvo blaškymasis. Todėl, bet kokiu atveju reikalingos užduotys, nes tiesiog atsikelti ir būti – nėra tikslas. Tada Lilė sudėliojo planą ir pateikė nemažai pasiūlymų bei įdėjų. Visų svarbiausia – atsikėlus, nečiupti telefono ir neįklimpti į socialines medijas. Tai tikrai yra klastinga veikla 🙂

Atsikelti tokiu metu ryte, nėra sunku, tačiau tai vis dar darau su žadintuvu. Aktyvus mėgiamas sportas, meditacija ir malda, skaitiniai ir naujos žinios, bei kitokio pobūdžio praktikos, tikrai labai motyvuoja rytą pradėti kitaip. Bet vėliau prasideda proto ir kūno pasipirešinimas, kam tau to reikia. Norisi prigulti, nusnausti ir dar pailsėti. Pirmąją savaitę, ypatingai jaučiasi nuovargis, atrodo vis norisi bet kur prigulti ir tiesiog užsimerkti arba net atrodo taip jėgos apleidžia, kad krisi bet kur.

skanus žalias sveikas kokteilis

Brigitos ryto žaliasis kokteilis receptas čia
Mintys visą dieną visai kitokios, lyg šviesios, tačiau neužbaigtos iki galo. Smarkiai padidėjo apetittas pirmąją savaitę, kadangi fiziologiškai trūkstant miego, labai dažnais atvejais t.y. kompensuojama maistu. Galiausiai po truputį mityba susidėlioja į savo vietas, žinoma pusryčių laikas akivaizdžiai paankstėjo. Paankstėjo ir laikas eiti miegoti. Pati esu pakankamai ankstyva su miegu režimu, tačiau noras keliauti ilsėtis atsirado net ir 19:30-20:00 val. .
Praėjus 17 dienų, rėžimas jau šiek tiek susidėliojo. Man asmeniškai nebeliko noro dienos metu nusnausti, tačiau atlikus visas praktikas apie 7:00-8:00 val. dar atkeliauja noras prigulti į lovą ir pailsėti.
Esminis pastebėjimas, turėjau nenumaldomą norą nuolat valgyti įvairaus pobūdžio saldumynus. Pradėjus 5 valandos klubą, jis tiesiog dingo. Tik 16 dieną pastebėjau, kad per visą šį laiką nekyla noras vartoti saldumynų, kas labai sunkiai tikėtina net pačiai sau. Kol kas vis dar vyksta savistaba, tiek savo kūno ir proto, kaip viskas prisitaiko prie pokyčių ir kur tai veda. Bet kokiu atveju visi nepatogumai smarkiai išveda iš rikiuotės ir komforto zonos. Bet manau tik tokiu atveju įvyksta suvokimai ir kaita. Tikiu, kad bet kokiu atveju, tai kažkur veda 🙂 Todėl, eime kartu!”
Na, ką tikiuosi bent kažkiek Jus įkvėpusi ir bent pamąstysite apie tai, ką rašiau šiame įraše. Viskas priklauso nuo JŪSŲ, ką į save įdiegsite, tokį ir turėsite gyvenimą! 🙂
Su meile, motyvacija ir džiaugsmu,
Lilė iš Rojaus Daržo
Nuotraukų autorė Rimantė Jančienė
Kokteilio autorė Brigita :)))
Facebook Komentarai