0
Rojaus daržas, įpročių keitimas, lavinimas, keltis anksti ryte, dienos režimas, pasikeitimai

5 valandos klubas – naujo įpročio įdiegimas #1

Laba diena, mieli skaitytojai,

 

Aš esu Lilė, kas manęs nepažįsta galima šiek tiek pasiskaityti štai čia: Apie mane

Kaip jau supratote esu žmona, mama, rojaus daržo įkūrėja, nuolatinė pokyčių ieškotoja ir žmogus, mėgstantis eksperimentuoti bei gyventi linksmai. Išduosiu paslaptį, kad gyventi iš pajautimo, truputį “paplaukiojant” jau tarsi išmokau, o dabar mokausi disciplinos ir režimo.

Tai pirmasis #1 mano įrašas apie išėjimą iš komforto zonos ir įpročių keitimą.

Nusprendžiau, jog turiu kažką keisti, nes pusantrų metų, kai gimė sunūs Kristupas, jaučiuosi apleidusi savo rytinius ritualus, kėlimąsi anksti, o jau net nekalbu apie maudynes upėje ar krosus miškuose. Man asmeniškai viskas pasikeitė, kai atsirado šeima, teko pabusti iš iliuzijos ir gyventi gyvenimą čia ir dabar tokį, kokį turi, spręsti problemas ir priimti rimtus sprendimus. Dabar imuosi visko iš naujo ir bandau atrasti geriausią sau tinkantį režimą, gyvenimo ritmą ir net mitybą. Turiu pripažinti, kad netgi pastarąją teko keisti atsiradus šeimai, nes nelabai pritiko mano raw vegan šalti patiekalai ar kokteiliai. Perėjome prie daugiau košių, grikių, lęšių, avinžirnių kotletų, salotų, troškinių, varškės apkepų ir visokių kitokių reikalų. Mokausi gaminti kartais ir žuvį, tad jaučiu, kad mityba ir visa kita tikrai apsivertė aukštyn kojomis. Kokteiliai, žaliavalgiški patiekalai išliko, bet tikrai ne kasdien. Priimu tai, kaip normalų gyvenimo pasikeitimą ir prisitaikymą. Kartais tenka gaminti skirtingus patiekalus, nes skirtingi žmonės su skirtingais aktyvumais nori skirtingo maisto. Skamba keistai, bet tokia realybė. Mano meilė raw mitybai išliko ir visada renkantis maistą turėsiu savo kriterijus kaip išsirinkti geriausiai tinkantį maistą, nuo kurio žinau, kad jausiuosi puikiai. Tačiau dabartinis mano gyvenimas man labai patinka ir nekeisčiau atgal jokiais būdais 😄

Robin Sharma knyga

Motyvacija keltis anksti ryte, 5 valandos klubas

Tai grįžtu prie temos apie naujo įpročio diegimą – kėlimąsi anksti ryte. Man patinka istorijos, tai papasakosiu nuo ko viskas prasidėjo. Jaučiausi perkaitusi nuo socialinių tinklų ir visokių darbų, darbukų prie telefono ekrano. Nusprendžiau savaitę nieko nedaryti ir netikrinti nei instagramo, nei facebooko. Kadangi mėgstu skaityti knygas, tai atsirado daugiau laiko ir joms. Į rankas pateko Robin Sharmos “5 valandos klubas”. Skaičiau greitai, nes jaučiau motyvaciją keltis anksti ryte ir grįžti prie meditacijos, idėjų generavimo, laiko sau. Įtraukiau ir kasdienę jogos praktiką/sportą. Patiko knygoje nurodytos taisyklės, kuriomis po truputį pasidalinsiu ir su jumis. Taigi, pradėjau keltis iškart, kai perskaičiau pradžią, nes pajaučiau, kad tai yra tai, ką noriu dabar daryti ir keisti savo gyvenime – dienos režimą. Buvo paminėta, kad reikalingos 66 dienos įdiegti kažką naujo, nes 22 dienas vyksta tik destrukcija, paskui tik įdiegimas ir sujungimas. Man žinokit, pirmos dienos atrodė wow, kaip fainai, nerealu, motyvacija, energija, super. Dabar, ties 12 diena, jaučiu kaip, rodos, tikrai vyksta destrukcija😄.

Robin Sharma 5 valandos klubas

5 valandos klubas įpročių keitimas

Jaučiu, kaip kasryt kovoju su “protu”, kuris pastoviai kiša koją ir šneka nesąmones. Maždaug, patingėk, pagulėk, pamiegok, juk tu augini vaiką, tau reik daugiau pamiegoti ir t.t., aš žinau, kiek daug kartų “protas” yra sakęs ai, neik, nesportuok, nemedituok, pagulėk, patingėk. Tai jau man nėra naujiena, nes dar labiau suprantu, kad pirminis jausmas ir intuicija, kuri sako: perlipk per save, išlipk iš komforto būsenos ir pamatysi kaip bus gerai. Nesustok, kai kiti sako kam tau to reikia, neklausyk, kai sakys atrodai pavargus, pamiegok. Aš žinau, kad pokyčiai niekad nebūna lengvi, taip pat žinau, kad miego žmogui reikia, todėl stengiuosi dienos metu numigti bent valandėlę vieną kitą su vaiku arba padaryti shavasaną. Daugiau mūsų nufilmuotų įrašų galite rasti štai čia: Jogos rinkiniai arba Online studija.

Tik noriu pasakyti, kad labai dažnai žmonės sako: tai ne man, aš to nesugebėsiu, arba pradeda kitiems sakyti: kam tau to reikia, kam tu kankiniesi, kas tau darosi, negali normaliai gyventi ir panašiai. Viskas gerai, jei ne visi nori lipti iš komforto būsenos ir kažką tame atrasti, viskas gerai, nes esame skirtingi.

Tiesiog žinau, kad niekada nebus padėta viskas ant lėkštutės arba jei bus padėta – tai turėsi tenkintis tuo, kas padėta.

Labiau tikiu, kad ką susikursi – tą ir turėsi, niekas už tave nieko nepadarys. Tikrą laimę susikursi pats, sau viduje, kartais su pastangomis, o kartais tiesiog atsipalaidavus.

Noriu pasakyti, kad dalinsiuosi šiais įrašais su savo patirtimi ir įžvalgomis, nenorint nieko įžeisti ar primesti savo nuomonės. Skaitykite, jei jums patinka ir rezonuoja ar motyvuoja. Jei netinka, prašau, palikite šį blog’ą, išeikite, nesekite ir negaiškite laiko. Laikas ribotas, todėl skaitykite tik tai, kas jus įkvepia, augina, motyvuoja, gerina kaip asmenybę. Jei norite padiskutuoti – puiku, tikrai tą galime daryti 🤗

Joga_studija Kaunas

Rojaus daržas jogos studija

Noriu paminėti, kad nuo pat pirmos dienos šioje kelionėje su manimi keliauja šioje kelionėje nuo pat pirmosios dienos draugė Brigita. Paprašiau, kad ir jį dalintųsi savo atradimais bei sunkumais, kuriuos apžvelgsime čia, o gal ateityje ir naujuose iššūkiuose dalyvausime bei dalinsimės kartu.

Jei sugalvojat jungtis žymėkite @rojausdarzas #5valandosklubas #rojausdarzas bus labai įdomu pamatyti kaip jums sekasi, nes žinau, kad keletas jau prisijungė ir man rašete apie tai 🙂 taip pat galima pasidalinti mintimis ar motyvacija mūsų bendruomenės grupėje Facebooke štai čia . Taigi, dabar truputį motyvacijos, kodėl verta keltis būtent iš mano pastebėjimų ir Robin Sharmos knygoje esančių minčių ir patarimų:

  • Rytas yra pati produktyviausia dienos dalis, kai galite atlikti Jums svarbiausius dalykus, vadinasi galite pirmiausia, pasirūpinti savo sveikata fizine ir psichologine, kuri jus lydės visą dieną. Tai pasieksite su mankšta, sportu ar joga ir meditacija bei dienos planavimu. Rytas, kai visi dar miega, niekas tavęs netrukdo yra žymiai lengviau susikaupti ir atlikti svarbius darbus ar pvz tiesiog medituoti.kolkas nėra tiek minčių, kiek įsibėgėjus dienai, todėl jaučiasi ramesnė mūsų būsena. Anksti atsikėlus neįmanoma nerasti laiko knygai ar mokomajai informacijai, kuri reikalinga jūsų augimui ir tobulėjimui.
  • Anksti atsikėlus iš tiesų nuotaika būna geresnė visą dieną, kas priklauso galimai nuo rytinių ritualų su sportu ir meditacija, nes tai daro teigiamą įtaką mūsų smegenims.
  • Anksti atsikėlus vakare jaučiamas nuovargis ir norisi eiti anksčiau miegoti, kas yra nuostabu, nes pats kokybiškiausias miegas pasiekiamas tik nuėjus miegoti iki 22 val. Kaip bebūtų reikėtų išmiegoti bent 7 valandas, kad miego tikrai užtektų, todėl reikia pasiplanuoti nueiti anskčiau miegoti (prieš miegą labai patartina, bent keletą valandų nevalgyti ir nežiūrėti į šviečiančius ekranus, tai paruoš jus miegui, ramybės būsenai).

“Visi pokyčiai iš pradžių vyksta sunkiai, proceso viduryje šie pokyčiai ima kelti daug nepatogumų, o proceso pabaigoje jie tampa nepaprastai puikūs. Kas dabar jums yra visiškai paprasta, pirmiau buvo sunku. Kai imate keltis drauge su saule, gyvenimas pasikeičia. Pokyčiai atsiranda tiesiog automatiškai.”

“Kad gautumėte rezultatą, kurį yra pasiekę 5 procentai produktyviausių žmonių, turite imtis veiksmų, kurių 95 procentai imtis nenori. Kai pradėsite taip gyventi, jus pavadins išprotėjusiais. Prisiminkite, kad keistuolio etiketė yra ta kaina, kurią turite mokėti už savo didybę.”

“Kai kyla noras pasiduoti, tęskite. Pergalė myli tuos, kas nenustygsta vietoje.”

 

Iki kitų susiskaitymų, labai tikiuosi, kad pavyko Jus bent dalele įkvėpti ♥️

Su meile,

Lilė iš Rojaus Daržo

Rojaus daržas, įpročių keitimas, lavinimas, keltis anksti ryte, dienos režimas, pasikeitimai

Rojaus daržas, įpročių keitimas, lavinimas, keltis anksti ryte, dienos režimas

Facebook Komentarai