Daiginti grikiai su burokėliais. Paprasčiau ir būti negali.

Jei skaitote mano puslapį, tai Jums jau tikrai nebe paslaptis, kad grikius galima sudaiginti ir valgyti įvairiausiais variantais. Tai nuostabus baltymų šaltinis ir lengvai virškinamas maistas.

Taigi, jei norite pasigaminti patiekalą ir gauti AUGALINIŲ BALTYMŲ – galite naudoti baltus sudaigintus grikius. Kaip juos daiginti rašiau čia:
https://www.rojausdarzas.lt/daiginti-grikiai-su-bananu-tau-tikr…/

Nors grikiai dažnai priskiriami grūdinei kultūrai, biologoškai jie artimesni sėkloms, nes neturi gliuteno ir turi daug baltymų. Daigintuose grikiuose esantys baltymai vertingumu prilyginami gyvulinės kilmės baltymams ir yra organizmo lengvai virškinami bei pasisavinami. Tai labai svarbu ne tik sportuojantiems, bet ir diabetikams, siekiantiems sureguliuoti cukraus kiekį kraujyje.

Šį kartą gavosi įdomiai:

visi produktai patys subėgo į lėkštę.
Sudaiginti balti grikiai + močiutės burokėliai + liucernos daigai = lengvas, skanus patiekaliukas. Man labai patiko. Kuo toliau, tuo labiau linkstu prie paprastumo.
Ačiū igredientams, kad subėgote man į lėkštę ir pamaloninote receptoriukus. Tikrai Ačiū.