Kaip smaližiauti be nuodėmės? Bet kodėl aš noriu saldžiai?

Labas!

Šiandien leiskim sau pasmaližiauti. Bet ne bet kaip – o sveikai 😛 Arba nudžiuginkime draugą, artimuosius, kolegas kitokiu saldumynu, parodykime kaip juos mylime, kad net rūpinamės sveikata :))

Ar žinote, kad geriausia saldumynus valgyti prieš pagrindinį patiekalą? Kodėl? Todėl, kad angliavandeniai virškinami šarminėje terpėje, o dažniausiai pagrindinis patiekalas būna baltyminis, kuriam reikalinga rūgštinė terpė, tad norint nesutrikdyti skrandžio veiklos, neapsunkinti, o ir “nesupūdyti” maisto, rinkitės vaisius ir desertus valgyti pirmiau nei patiekalą.

Kai manęs klausia kaip aš atsilaikau saldumynams, aš visada sakau: aš nieko nelaikau 😀 Noriu pasakyti, kad mano nuomonė ir filosofija tokia, kad jei tą dieną jums beprotiškai norisi saldaus – paimk ir suvalgyk kažką sveiko, nedidelio, bet su didžiausia palaima, pasigardžiavimu ir pasimėgavimu. Net ir jei tas desertas nėra pats sveikiausias, vis tiek, jei jau nusprendei suvalgyti – valgyk ir pajausk pasitenkinimą. Kodėl aš taip sakau? Todėl, kad jei nuolat jūs užspausite tą norą, gali būti, kad galiausiai “pratrūksite” ir apsivalgysite. O kartais juk būna taip, kad sunkesnė diena, daug protinio darbo ar streso – tad kartais besiklausant organizmo galima išgirsti, ką jis mums diktuoja 🙂

ČIA YRA VIENAS BET! Prieš klausant, ką sako organizmas, reikia įsitikinti, kad visuma (jūsų mityba) yra subalansuota.

Nes jei mityba yra netvarkinga, nesubalansuota, tai natūralu, jog norėsite saldaus ir vien todėl, kad nepakankamai gaunate medžiagų, galbūt net neatitinka organizmo poreikių ir to rezultatas – norite greito cukraus… Tokiu atveju rekomenduoju arba ieškoti informacijos įvairiuose šaltiniuose, pradėti domėtis mityba, pasitarti su specialistu, kad pakonsultuotų, kur kokių medžiagų galima rasti ir kokie yra organizmo poreikiai, ARBA užsisakyti mitybos planą, pagal kurį šiek tiek pasimaitinus galima jau susiprasti, ką, kada, kokiomis porcijomis reiktų valgyti, kad būtų patenkintas Jūsų organizmas. O tada, patirtis sako, kad labai dažnas saldumynų poreikis kaipmat sumažės 🙂

 

Na, o čia keletas variantų sveikuoliškai pasmaližiauti:

mėgsta ir vaikai 😉

Čija (ispaninio šalavijo) švelnumas
– 4 chia šaukštai į 300 ml skysčio (pasirinktinai augalinis pienukas, natūralios sultys, vanduo)
– tada pasirinkite, ką dėsite papildomai:

6. 1. čija sėklų pudingas

 


Vaisiai kitame amplua

O tu tik pabandyk… Vaisiai su sėklytėmis, medum, kokosu, cinamonu ar riešutų sviestu. Nekalbėk, tik pabandyk.

12570850_10205979657833670_2095466646_n


 

Saldainiukai – skanesnių nebūna :))

Mano draugės Aušros firminiai 🙂 tirpsta burnoje..

Dar galima įdėti kokį vieną kitą uogytę ar riešutuką į vidų, kad nebūtų monotoniška. Šie saldainiai sulaukė tiek ovacijų, kad oho – hooo….


13669665_1162657047125397_4360908576465880192_n

 


 

Tortas! Tortas? Sveikas? SVEIKAS!

Tai tikrai gali būti tiesa. Tai tikrai gali būti tortas, kuris yra be miltų, cukraus, pieno, kiaušinių, sviesto ir pan.

Koks jis? Žaliavalgiškas 🙂 cha.

Pagrindas: (20 cm forma)

Viršutinis sluoksnis:

Paruošimas

1.Visus ingridientus susmulkinti virtuviniame kombaine iki vientisos masės. (šiek tiek gautos masės atidėti į šoną (naudojama papuošimui)). Gautą masę supilti į formą su nuimamais šonais ir įdėti į šaldiklį.

2.Visus antro sluoksnio ingredientus susmulkinti virtuviniame kombaine (išskyrus čija sėklas) iki vientisos masės. Į gautą masę sudėti sėklas ir gerai viską išmaišyti. Gautą masę supilti ant pagrindo ir išlyginti paviršių. Viršų papuošti keliais griežinėliais citrinos (arba kaip tik širdis geidžia), iš likusios pagrindo masės suformuoti rutuliukus ir papuošti tortą.

3.Tortą įdėtį į šaldiklį bent 5 valandoms arba pernakt. Prieš patiekiant palaikyti kambario temperatūroje/šaldytuve bent valandą.

 

Dar pridėkim daug gražių minčių ir pamatysit, koks skanus ir sveikatinantis gausis!

18578703_10209869700882315_1170530312_n

 

Šiandien užteks. Skanių skanumynų smaližiai!

Įsigyk

Įsigyk "Emocijos tavo lėkštėje" knygą jau dabar!

Įsigyti dabar