Juk košė nesaldi! Avižos ir burokėliai?

Nesaldi avižų košė. Sakote, kad košės būtinai saldžios? NE! Oi, kiek variantų esu išbandžiusi – žinokite didesnė tikimybė nepersivalgyti, atrasti naujų skonių ir gauti sotumo.

Pagrindinis dalykas dėl ko nesaldžios košės yra gerai – išvengiamas cukraus pertekliaus suvartojimas. Labai dažnas žmogus vartoja cukraus daugiau nei reiktų, todėl, kad jo yra visur, net duonoje. Kartais perkami vaikams ‘ala’ sveikuoliški jogurtukai, sūreliai ar dribsniukai – cukraus bombos. Pratinkimės valgyti kuo mažiau saldžiai, na žinoma vaisiai kaip aš sakau ‘fruktoziniai’ yra pats tikriausias geriausias saldumynas iš gamtos!

Vaisiai turi savyje ląstelienos, todėl cukraus patekimas į kraują sulėtinamas skaidulų dėka.

Aš asmeniškai tikrai pamėgau valgyti košes įvairiau, kai pasiskaičiavau, kiek daug cukraus visur “netyčia susivartoja”. Nesu šimtaprocentinė rytinių košių valgytoja (nes man dažniau toks maistas patinka vėliau – pietums pvz.), bet tikrai atradau sau patinkančių skonių įtraukiant: pesto, krienus, garstyčias, šviežias arba pakepintas daržoves, sėklas, avokadus, saulėje džiovintus pomidorus, aliejus, prieskonius, žoleles…

Šį kartą pasiūlymas toks:

LAAAABAI sotu ir skanu.

P.s. Kai manęs klausia ar aš pavalgau “normaliai”, kai nevartoju mėsos? Tai sakau patikėkit, ooooo taip! Tiek išbandau įvairiausių skonių, patiekalų, receptų, derinių, prieskonių, kad suprantu, jog tam nėra pabaigos ir kaskart eksperimentuodama atrandu kažką naujo 🙂 Bent jau mano organizmas reikalauja įvairovės, mėgstu kuo įvairesnį maistą ir dažniausiai vidus man diktuoja, ką turėčiau valgyti.

 

Eksperimentuokit, žaiskit, ragaukit, dalinkitės!

14457516_1217791981611903_6973166906282482045_n

Įsigyk

Įsigyk "Emocijos tavo lėkštėje" knygą jau dabar!

Įsigyti dabar