0

Joga - tai sąjunga tarp proto, kūno ir dvasios.

Kas yra joga?

 

Tradicinio jogos mokymo šaknys yra Indijoje ir išvertus iš sanskrito kalbos reiškia „susijungimą „harmoniją“. Kitaip tariant joga – tai sąjunga tarp proto, kūno ir dvasios. Joga buvo sumanyta kaip ajurvedos dalis, kad ji galėtų padėti ajurvedos gydytojams terapinės veiklos metu ir užkirsti kelią ligos vystymuisi.

 

Pirminis jogos tikslas buvo stiprinti kūną, kad galėtumėte kuo ilgiau išlikti meditacijos pozoje. Vėliau žmonija sužinojo apie teigiamą šios mankštos poveikį sveikatai. Todėl asanos  (jogos pozos, jogos pratimai) visą laiką vystėsi, o fiziniai jogos pratimai tapo vis svarbesni.

 

 

Kokia jogos nauda?

Joga teigiamai veikia kūną: tai visiškas atsipalaidavimas ir pusiausvyrą, daugiau energijos. Joga tai harmonija gyvenime;

Mažina nugaros skausmus, įtampą;

Joga padeda nuraminti mintis;

Joga paverčia kūną stipresniu ir lankstesni;

Jogos praktika atveria kitus žmogaus sąmonės lygmenis;

Nuosekliai ir sąmoningai praktikuodami jogą galite pasiekti sąjungą su tikruoju savimi.

 

 

 

Joga yra viena iš vadinamųjų šešių klasikinių Indijos filosofijos mokyklų . Yra daug jogos formų, kai kurios iš jų sukūrė savo filosofiją ir praktikos sistemą. Vieni dėmesį skiria fiziniams pratimams (asanoms), kūno laikysenai ir kvėpavimo technikoms, kiti – dvasiniam susikaupimui ir asketizmui.

 

Mūsų jogos studijoje Kaune “Rojaus daržas” vedami tokie jogos  užsiėmimai:

Jogos įvadas

Jogos pamokos, kurios skirtos tam, kad supažindinti Jus su jogos filosofija, pagrindais, meditacija, kvėpavimo pratimais bei pozityviu mąstymo modeliu.

Hatha joga

Hatha joga yra viena iš jogos rūšių, kur pagrindinis praktikos tikslas yra fizinė žmogaus sveikata. Sveikas kūnas priartina žmogų prie aukštesnių tiesų ir harmonijos.

Vinyasa joga

Vinyasa joga yra judesio ir kvėpavimo derinys: įkvėpimas – vienas judesys, iškvėpimas – kitas. Dėl šios sinchronizacijos vinyasa jogos praktika tampa judėjimo meditacija.

Vyresniųjų joga

Pradėti niekada nevėlu. Pamokose mokomės kaip teisingai kvėpuoti, kaip atpalaiduoti ne tik kūną, bet ir protą. Mokomės kaip teisingai atlikti pratimus, kaip sveikai maitintis.