Kelionė į Aziją su kūdikiu – III dalis

Pirmiausia apsistoję Nusa Ceningan saloje, kasryt džiaugiamės vandenyno vaizdu nuo didelio kalno ant kurio gyvenome. Vaizdai pribloškiantys. O saulėlydžiai…

Vaizdas dieną Nusa Ceningan vietoje, kur apsistojome

Vaizdas palydint saulę vakare Nusa Ceningan saloje

Čia už nakvynę Nusa Veranda namuose mokėjome po 35 eur nakčiai su pusryčiais, kas atrodo tikrai nerealu, kai gauni tokį vaizdą.

Na žinoma, labai jau daug patogumų, itin skanaus maisto čia nereikėtų tikėtis. Na ir kondicionieriaus pūtimas tiesiai į veidą nebuvo pats fainiausias dalykas, bet išgyventi galima 😁

Šioje saloje aplankėme dvi mums labai patikusias vietas:

Blue lagoona view point ir secret beach, kuriame buvome vieni, maudėmės, džiaugiamės, tiesiog mėgavomės akimirka.

Secret beach paplūdimys

Blue lagoona view point

Kadangi salos sujungtos tiltu, galima judėti pirmyn atgal kiek tik norisi. Mes nusprendėme patyrinėti vietas per abi salas, paieškoti vietos, kur apsistoti kitoms dviems naktims. Ieškojome to, kas arba būtų verta mokėti didesnių pinigų arba tada mokėti tiek, kad kaina atitiktų kokybę. Radome sau tinkantį variantą Paus Putih namus, kur išties moderniai įrengti namukai, ne per šiltas baseinas, skanus maistas bei nuostabus sodas, apstu augalų.

Paus Putih balti namukai ir žalia augmenija

Nežinau ar paminėjau anksčiau, bet visur keliaujame, kai jau apsistojame su motoroleriu, kuris kainuoja apie 5 eur dienai. Mums tokia priemonė atrodo patogiausia ir ekonomiškiausia. Kristupui labai patinka važiuoti, tik pajudam ir jis jau miega 😁

Keliaujame motoroleriu

Taigi, apsigyvenome Nusa Lembongan saloje. Čia daugiau veiksmo, bet palyginti su kitomis Balio ar aplink jį vietomis – čia Lembongan ir Ceningan salos visai nenuturistintos, nėra tiek srauto žmonių ir tikrai galima atrasti vietų, kur išvis vos keli žmonės 🙂

Tai va, čia apsistoję išbandėme ir rekomenduojame pamatyti kelias vietas:

Dream Beach, mushroom beach, devil’s tears, mangrove forest ir žinoma, jei mėgstate nardyti – išbandyti ir tai 🙂

Devil’s tears vieta

Kolkas šios dvi salos man labai labai patinka, gal trūksta tokių kavinukių kaip buvo Gili Air, bet visa kita – nuostabu, tiek gamtos kūrinių retai, kur pamatyti be turistų minios.

Taigi, sekantis mūsų taškas – Canggu. Čia nesu buvusi, dažnai girdžiu, kad tai labai turistinis miestas, surferių rojus. Lekiam išbandyti.

Beje, šį kartą keliavimas iš Nusa Lembongan uosto iki Sanur buvo tikras malonumas, jokių spūsčių, jokio ilgo laukimo, viskas puiku. O ir plaukti užtrukome tik kokį gerą pusvalandį. Greitasis laivas kainavo 12 eur žmogui, aišku kūdikiui neskaičiuoja.

Iš Sanur uosto susiradome vairuotoją, nusiderėjome iki 10 eur, nors siūlė iš pradžių tik už 20 eur iki Canggu. Važiuojame į Kayu apartamentus, kuriuos susiradome per airbnb. Čia turėsime kaip privačią Vilą, bet su baseinu, kurį dar dalinsimės su keliais apartamentais.

Kolkas viskas puiku, nes prie baseino visad būnam vieni, išties jaučiasi privatumas, kambariai kasdien tvarkomi, yra vaiko maitinimo kėdutė (paprašiau per airbnb, kad pasirūpintų, jog ji būtų). Turiu paminėti, kad pirmąją naktį buvo triukšmo iš šalia esančių apartamentų, todėl naktį prabudusi negalėjau užmigti. Parašiau žinutę vadybininkei, kad mums tai nepatinka ir kad apsistojome pailsėti, o ne klausyti triukšmo ir girtaujančiųjų riksmų. Buvo iškviesta apsauga, vakarėlis nurimo, visi išsiskirstė ir kitą rytą dar buvo pasiūlyta nemokamas masažas už patirtą nemalonumą. Žinoma, sutikau. 😁

Visa kita šiaip puiku, nes yra erdvės kur vaikui ropinėti, šalia atgaivinantis baseinas, yra virtuvė, tad galima gamintis ir pan. Vieta patogi, šalia daug kavinių, jogos centras, bankomatas, parduotuvė ir pan. Visur važinėjame motoroleriu, jau pripratome ir mums tai labai patinka. Kristupui irgi 🙂 vienintelis trūkumas kaip ir daug kur – reiktų renovacijos bent šiek tiek visur 🙂

Kavinės, kuriose labai skaniai pavalgėme:

Dharma – pusryčiams, pietums

Give – pietums, pusryčiams

Bali Buda – pietums ar tiesiog apsipirkti

Moana fish eatery – pavakarieniauti

Crate cafe – pietums, užkandžiui, pusryčiams.

Glotnutis su granola ir vaisiais

Vietos, kurias aplankėme ir buvo įdomu ir verta:

Finns Beach club

La Brisa beach club

Tanah Lot šventykla

Samadi jogos centras

Yoga shala centras

Samadi turgus, vykstantis kiekvieną sekmadienį (jame nepavyko sudalyvauti, bet tikrai labai geri atsiliepimai, tad jei bus galimybė būtinai apsilankykite).

La Brisa beach club

Sekantis mūsų kelionės taškas yra Uluwatu, o jei tiksliau pati vila Jimbaran’e. Ten susitiksime su draugais ir būsime 12 dienų. Atrodo bus iššūkis, tačiau norėjome pagyventi ir priprasti vienoje vietoje. Smagu ir pasijausti tarsi jau turi gyvenamą vietą ir pastovias mėgstamas vieteles. Gyvensime šešiese viloje su trimis miegamaisiais, su atskirais įėjimais, du vonios kambariai ir viena virtuvė bei bendra erdvė. Žinoma viloje yra baseinas 🙂

Vietos, kuriose valgėme, radome veganiškų alternatyvų ir pan. :

The cashew tree – skani, sveikų patiekalų ir ne tik vieta, tikrai tinka su vaikais, yra vaikų žaidimų aikštelė, maitinimo kėdutė.

Bukit cafe – viskas skanu, sveika, yra maitinimo kėdutė.

Alchemist – graži aplinka, skani kava, yra maitinimo kėdutė.

Suka Espresso – skanu, sveika, dėl kėdutės nesu tikra.

Rasa warung – buvo šalia mūsų namų, tai vietinių patiekalų ir ne tik kavinė, kur galite su šeima skaniai paprastai pavalgyti už 5 eur. Maitinimo kėdutės nėra.

Drifters cafe – skanu, didelis pasirinkimas, yra maitinimo kėdutė, duoda net ir žaislų.

Gooseberry cafe and boutique – puiki vieta norintiems pavalgyti, išsimaudyti baseine (duoda net ir rankšluosčius, yra dušas). Skanus maistas, yra maitinimo kėdutė. Taip pat yra apatinio trikotažo ir maudymosi kostiumėlių parduotuvė 🙂

Gooseberry kavinės baseine su drauge Rimante

Kitos vietos, kurios patiko:

Patiko Garuda Wisnu Kencana kultūrinis parkas, kuriame galite praleisti porą valandų, pasivaikščioti, nusifotografuoti prie labai didelių statulų, išgerti Starbucks kavos ar tiesiog suvalgyti ledų.

Dreamland beach – gražus paplūdimys, smagu maudytis, galima išgerti coconut’ą ar pavalgyti

Pandawa beach – smagu maudytis, taip pat yra dušas, kavinių

Balangan View point – norintiems gražių nuotraukų nuo uolų

Suluban beach ir Blue Point – vieta, kurioje ypač gera pabūti, kai nėra daug žmonių

Nyang Nyang beach – neapstatytas, erdvus, beveik laukinis papludimys

Melasti beach –  nuostabaus grožio saulėlydžių vieta, būtina ten nuvažiuoti bent kartą!

Melasti beach saulėlydis su Kristupu

Yra keletas paplūdimio klubų, į kuriuos arba su vaikais neįleidžia arba kaina labai didelė, bet galbūt verta apsilankyti, jei esate be vaikų : Omnia beach club, Sundays beach club.

Sundays beach club

Visur keliavome su motoroleriais. Vietoje turėjome šeimininkutę, kuri tvarkydavo namus, prižiūrėdavo viską ir tuo pačiu kelis kartus pabuvo aukle, kai nenorėjome vežtis vaiko į vietas, kur mažai pavėsio ir labai karšta. Geriausia man asmeniškai palikti vaiką, kai būna pietų miegas. Tai žinau, kad vaikas sakykim kelias valandas miegos, o paskui bus pamaitintas paliktų pietų ir šiek tiek pažais.

Visada pirmiausia pasižiūriu, kaip žmogus, kuris pasiliks su vaiku, bendrauja. Pasižiūriu vaiko reakciją bei stengiuosi pajausti žmogų, tokiu atveju galiu arba ramiai išvažiuoti arba išvis nepalikti 🙂

Kartais kelios valandos kokybiško laiko vienai arba tiesiog su vyru atneša labai daug gerų emocijų, energijos ir poilsio. Ir mamos, tai nereiškia, kad mums nesmagu su vaiku ar kad nemylime jo, tiesiog būnant 5 savaites visiems kartu nuo ryto iki vakaro, būtina pailsėti atskirai, pakeisti kažką ir vėl grįžti pasikrovus.

Laikas sau – labai svarbus

Mūsų atostogos jau į pabaigą. Tad keliausime paskutinėms trims dienoms į vietą, kurioje apsistojome tik atvykus į Bali salą.

Tai Sanur – akaya Bali viešbutis.

Mums čia dabar jau viskas sava, labai patinka ir ruošiamės grįžimui namo su paskutiniais saulės spinduliais, skaniais patiekalais ir smėlio pilnais plaukais 🙂

Įsigyk

Įsigyk "Emocijos tavo lėkštėje" knygą jau dabar!