Miežių kruopos ir jų nauda.

Ar kruopos yra jūsų kasdienis maistas? Ne? O kodėl? reguliarus jų vartojimas mažina nutukimo, širdies ir kraujagyslių ligų, cukrinio diabeto, storosios žarnos vėžio riziką, gerina žarnyno veiklą ir bendrą savijautą. Kruopose yra daug maistinių skaidulų, kurios mažina gliukozės, cholesterolio kiekį, žarnyne suriša medžiagų apykaitos metu susidariusias nuodingas medžiagas ir padeda ja pašalinti iš organizmo, gerina maisto slinkimą virškinamuoju traktu ir saugo nuo vidurių užkietėjimo.

Miežių kruopos gali būti Jūsų pusryčių ar pietų alternatyva kitoms košėms ar kruopoms. Kodėl miežių kruopas verta valgyti? Nes nedaug riebalų ir pakankamai daug ląstelienos lyginant su kitomis kruopomis. Taip pat turi mineralinių medžiagų bei vitaminų B1, B2 ir B3.

Screenshot_2

KOKIŲ KOŠIŲ REIKĖTŲ VENGTI?

Kai kurių grūdų košių reikia vengti, nes jos per greitai pasisavinamos, reiškia labai greitai turite išnaudoti gautas kalorijas ir sukelia alkį. Nepiktnaudžiaukite užpilamomis košėmis, greito paruošimo košėmis, dribsniais, kukurūzų bei manų kruopomis.

Aš kruopas užmerkiu iš vakaro ir ryte tik apverdu. Jos tinkamiausios, kai valgai ir dar galima kramtyti. Jokiu būdu nepervirkite. Skaninkite jas prieskoniais ir druska. Skanaus kruopiaujantiems.

 

Šiam patiekaliukui, kurį valgiau pietums, man prireikė:

  1. Miežines kruopas užvirti ir virti apie 20 min.
  2. Nupilti vandenį išvirus kruopoms.
  3. Suberti žirnelius, prieskonius ir valgykite 🙂

 

Patarimas: visada virdami ragaukite ir tiksliai žinosite, kada išjungti.

 

Su skaniausiais linkėjimais,

Rojaus daržo sodininkė Lilė 🙂

rojaus-darzas-final2

Įsigyk

Įsigyk "Emocijos tavo lėkštėje" knygą jau dabar!

Įsigyti dabar