Mitybos planai – subalansuotai dienai

Mūsų mitybos planai sukurti Rojaus Daržo klientams yra išskirtiniai, nes juose gausu augalinės mitybos receptų, įvairovės bei SEZONIŠKUMO. Šiuose mitybos planuose rasite konkrečius receptus, tikslius produktų kiekius, netgi pirkinių sąrašus.  Mitybos planų tikslas – kad valgydami sezoniškai iš maisto gautumėte daugiausiai vertingų medžiagų, valgytumėte sočiai ir skaniai bei kartu pasiektumėte savo tikslus. Lilė ir Vaida džiaugiasi klientų pasiekimais, rezultatais bei nuostabia galimybe bendradarbiauti kuriant maistingus, sveikus receptus!

Sureguliuosite savo svorį

Tiksliai apskaičiuotos dienos porcijos leis sureguliuoti ir pasiekti norimus rezultatus

Papildysite organizmą vertingu maistu

Receptuose dominuoja augaliniai produktai, kuriuose ypač gausu maistingųjų medžiagų

Sutaupysite savo brangų laiką

Jūs tiksliai žinosite, ką kiekvieną dieną valgyti. Visi mūsų patiekalai yra greitai ir lengvai pagaminami

Sutaupysite savo pinigus

Sudarant planą atsižvelgiame, kad tuos pačius produktus galėtumėte panaudoti ne tik viename patiekale

Ar esate pasiruošę?

N

Pajusti lengvumą ir energijos antplūdį

N

Perprasti augalinę mitybą ir jos subtilybes

N

Skleisti grožį, nes tai bus naudinga Jūsų odai, plaukams ir nagams

N

Atsikratyti nereikalingų kilogramų

N

Nebekreipti į aplinkinių žmonių nuomonę ir suprasti, kad svarbiausia yra kaip jaučiatės JŪS.

N

Pagerinti savo sveikatą, nes subalansuota mityba leis sureguliuoti cholesterolio kiekį, kraujospūdį, padės gelbėtis nuo laktozės ir gliuteno netoleravimo

Mitybos planai gali būti visavalgiški, vegetariški ir veganiški.

Pagal pasiektus rezultatus ir atsiliepimus rekomenduojame pirkti 4 savaičių mitybos planą – visą sezoną galėsite džiaugtis įvairove, nes pasibaigus keturioms savaitėms vėl imatės plano nuo pradžių. Perkant sezoninį keturių savaičių planą vienos savaitės kaina tik €14,75, o jei skaičiuosime, kad laikysitės plano tris mėnesius, tai dienai planas kainuoja vos €0,65.

Užsisakius ir apmokėjus išrinktą sveikos mitybos planą bei užpildžius anketą, paruoštą mitybos planą bei rekomendacijas atsiųsime el. paštu per 5 darbo dienas nuo apmokėjimo.

Jei kyla klausimų dėl užsakymo skambinkite tel.: 862088455 arba rašykite el. paštu: info@rojausdarzas.lt

Mitybos planų autorės

LILĖ

Esu Lilė Lukminaitė, maisto entuziastė, sveikos mitybos šalininkė, jogos instruktorė, maisto gaminimo lektorė bei straipsnių autorė

„Gyvensenos medicinos“ studijų programos (Lietuvos sveikatos mokslų universitete) baigtas mitybos modulis
Ecornell augalinės mitybos specialisto sertifikatas
Baigtos studijos: maisto pramonės verslo vadyba
2016 metais baigiau jogos mokytojų kursus (200 val.) ir įgyjau Yoga Alliance akredituotą diplomą
2015 m. įgyjau dvi trenerių licencijas – europietišką (euroeducation) bei kūno kultūros ir sporto veiklos leidimą

VAIDA

Esu Vaida Kurpienė, mitybos specialistė Rojaus Darže sudarinėjanti mitybos planus

Išsilavinimas maitinimosi srityje: intensyvūs 6 savaičių kursai su egzaminais: Kalifornijos, Stanfordo, Floridos, Duke universitetuose, trijų mėnesių programa „Diet and Nutrition Advanced“ Stonebridge Associated Colledges. Studijos Vilniaus kolegijoje dietetikos specialybė (profesinis bakalauras).
Sunkiai suskaičiuojamas kiekis lankytų seminarų bei išklausytų paskaitų suaugusių ir vaikų mitybos srityje. Psichologijos srityje: savaitės Georgia University of Technologies , trijų mėnesių trukmės programa Wesleyan Universitete, neurolingvistinio programavimo praktiko licencija.

Mano istorija aprašyta žiniasklaidoje: atsikračiusi 24 kg antsvorio, mitybos paslapčių moko kitus žmones. 2004 metais Vaida atrodė gerokai kitaip. Dėl ligos vartodama didžiulius kiekius hormoninių vaistų, išsipūtė tarsi balionas. Tačiau atradusi savo mitybos sistemą ne tik sėkmingai atsikratė viršsvorio bei ligų, bet jau daugelį metų sveikos mitybos moko kitus.

Atsiliepimai

Na štai jau praėjo 2savaitės mano sveikos mitybos Jaučiuosi puikiai,nekamuoja alkis! Jau dabar jaučiuosi lengviau, miegu geriau. Atrandu naujų skonių, tikras atradimas miežinė košė su Pesto padažu, niekada nemaniau, kad valgysiu žalius burokėlius, o valgau ir pasirodo labai skanu. Tai trumpai tariant ačiū Jums, Jūsų komandai, kad jūs esate. Svarbiausio neparašiau – 4kg!!

Renata

Šiandien yra mano svėrimosi diena, o svarstyklės rodo 66,5 kg ( buvo 75 kg) !!! Tiesiog SUPER! Šiuo rezultatu esu be proto patenkinta. Jei būčiau žinojusi, jog kovoti su svoriu galima taip lengvai, būčiau taip ilgai nedvėjojusi… Jaučiuosi daug lengviau, energinga, visada soti (nereikia badauti) ir jokio potraukio saldumynams..kas iki tol sekėsi sunkiai. Patiekalai labai paprasti, nesudėtingai pagaminami, mitybos planas aiškus ir galimas improvizavimas – tai labai patinka, nes palengvina gyvenimą.

Julita

Pastebėjau, kad turiu daugiau energijos, tai daugiau judu, vaikštau, jogą padarau, kai seniau po darbo atrodydavo, kad tik į lovą ir saldumynų, dabar dar užtenka jėgų pajudėti. per dvi savaites man nukrito beveik 3kg, nežinau ar čia gerai ar ne, kad taip greitai? O šiaip visi atsiųsti receptai tikrai paprasti ir greitai pagaminami, tas yra labai faina, nes nesugaišti daug laiko gaminant, plius maistas tikrai skanus, nors visgi burokėlio drauge tapti sunku, kažkaip niekada labai jo nemėgau, bet gal reikia laiko priprasti. Ką atradau naujai tai prieskonius, ypač čiobrelį ir rozmariną, šiuo metu pasinešiau ant to tokio itališko skonio ir kvapo. Tai ačiū tau labai už tai. 🙂

Alina

Visų pirma, dėkoju už Jūsų kruopštų darbą! Mitybos planas sudarytas labai ivairus , maisto tikrai netrūksta:) Labai padeda pirkinių sąrašas, nevisi patiekalai mano skonio, bet daugelis tikrai skanūs. Atsirado daug energijos, per porą savaičių jau pavyko atsikratyti virš 3 kg (nors atrodo, kad dar daugiau:)) Šiek tiek sudėtingiau atsirinkti patiekalus svečiuose, bet mokausi. Planuolu įsigyti ir kitus planus, nes tikrai naudinga!

Giedrė

Svoris per mėnesį nukrito 3 kg. Ašku buvo šventės, nukrypimų, bet vėl grįždavau į mitybos planą.Ir toliau laikausi mitybos principų. O dabar apie kraujo rodiklius: man buvo aktualu kraujo spaudimas ir cholesterolis. Tai va: vaistų nuo kraujo spaudimo nebereikia, jis į mažąją pusę (vaistus nuo padidėjusio kraujo spaudimo gėriau apie 13 metų. Kraujo tyrimus pasidariau,nieko netrūksta.) O cholesterolis sumažėjo nuo 8,42 iki 7,8 (nors gydytojai sakė kad nuo maisto mažai priklauso, bet sumažėjo). Šiandien buvau Kardiovitoje ,pagal programą tyrė širdies darbą, tai gydytoja pagyrė, rezultatai geresni negu pernai. Toliau stengiuosi maitintis pagal pagal jūsų pateiktus receptus, truputį pakoreguoju pagal savo skonį, ir viskas gerai. Ačiū Jums. Sėkmės

Laima

Pradėjus domėtis sveika mityba, gautas mitybos planas buvo tikras išsigelbėjimas! Internete pateikiamos informacijos yra begalė, tačiau gautos žinios apie tikrą, gyvą ir sveiką maistą man padėjo greičiau įgauti tinkamus mitybos įpročius ir į tai pažvelgti kaip į įdomų žaidimą, kurį žaidžiu iki šiol. Nuostabus kiekis naudingų patarimų, receptų, malonus bendravimas ir visokeriopa pagalba garantuota!

Jogailė

Pagrindinis dalykas, kurį supratau, kad tai, kaip aš jausiuosi šiandien ir rytoj, priklauso nuo to, ką aš valgau dabar. Mokymasis man davė suvokimą, kad maistas daug svarbesnis, nei man atrodė, ir turi tiesioginį ryšį su sveikata. Kai būdavau po pietų mieguista, na negi dėl maisto, turbūt neišsimiegojau:) Spuogai – bet aš gi gerai maitinuosi, tada pas kosmetologę. Žodžiu, dabar, kai valgau, aš suprantu, kad “geriau subalansuotas maistas, nei daug problemų rytoj, juk gyvenime yra daug kitų spręstinų reikalų”. Na ir tie ankštiniai visai geras dalykas:)

Margarita

Po mėnesio – nukritęs, svoris, bendra savijauta geresnė, oda pastebimai skaistesnė, galvos skausmai retesni, žinant, kad žiemos pabaigoje/pavasarį padažnėja migrena. Akivaizdžiausias yra pokytis virškinimo sistemoje: tuštinimsis reguliaresnis ir keliantis mažiau nepatogumo, nesikaupia dujos (arba mažiau kaupiasi). Dar vienas puikus pokytis, tai sugrįžęs noras domėtis įvariais receptais, veganiškais patiekalais, ieškoti sveikesnių alternatyvų ir sveikų desertų, kurie pavyksta puikiai. Gaminam sveikesnius OK dydžio snickers batonėlius :))

Anonimas

Lilė – tikras širdies žmogus! Pabendravęs su ja prisipildai tiek pozityvios, teigiamos energijos, kad dar ilgai pats po to švyti ir spinduliuoji tai! Apie jos paslaugas: Sudarytas mitybos planas ir paaiškinimai leido susidaryti bendrą vaizdą, kas kur kaip mityboje. Lilė tarsi leido prisiliesti prie visavertės mitybos ir jos pagalba pačiai atrasti, kas tinka labiausiai. Beje, jos nuostabieji linų sėmenų “jogurtukai” – kažkas nerealaus!!!! Taip pat jos kelionių, visų istorijų, nuotraukų dalinimasis – atgaiva sielai, širdžiai ir akims! Tiesiog – nerealu! AČIŪ

Evelina

Mitybos planai sudaromi remiantis Lietuvos Sveikatos Mokslų Universiteto metodika, informacija bei remiantis Pasaulio Sveikatos Organizacijos rekomendacijomis. Taip pat atsižvelgiama į Colin Campbell mitybos rekomendacijas ir informaciją, kuri yra gauta studijuojant „Pilnos Struktūros Augalinės Mitybos“ mokslus. Mitybos planai sudaromi pagal vertes naudojantis Lietuvos maisto produktų gamintojų pateiktomis jų gaminamų prekių ženklų produktų mitybinėmis vertėmis bei nutritiondata.com pateikta informacija.