Nuostabi 5 grūdų košė su avokadu

Nuostabi, skani, soti košė. Rekomenduoju visiems 🙂

O ypač moterims, nes kaip žinia, avokadas turi itin gerų savybių.

Jame gausu maistinių skaidulų, suvalgę vidutinio dydžio avokadą, gausite beveik pusę dienos normos rekomenduojamo mažiausios kiekio maistinių skaidulų. Jame daug augalinės kilmės baltymų ir mažai cukraus. Avokadas gan kaloringas, tačiau dėl to ir labai sotus!

Dalyvauja:

Kaip greičiau sunokinti avokadą?

Vienas geriausių būdų pagreitinti avokado nokimą, dėti avokadus kartu su bananais. Pavyzdžiui, paimate popierinį maišelį ir kartu sudedate bananus ir avokadus. Bananas nokdamas išskiria hormoną etileną, kuris yra reikalingos avokado nokimui. Jeigu neturite banano, galite taikyti šį procesą su obuoliu, kadangi jie taip pat išskiria etileną. Šis metodas leidžia avokadui sunokti, vidutiniškai per 24 valandas.

P.s. Nors ir avokadas riebus, tačiau augaliniai riebalai yra kitokie nei gyvūliniai. Jis ypač svarbus žmonėms, kenčiantiems nuo didelio cholesterolio kiekio kraujyje, įrodyta, kad reguliariai valgantiems avokadą sumažėja blogojo cholesterolio kiekis kraujyje.

Įsigyk

Įsigyk "Emocijos tavo lėkštėje" knygą jau dabar!

Įsigyti dabar