Kodėl gerti žalią kokteilį?

Screenshot_5

 

Labas. Kodėl smūčikas yra gerai?

Suvartojate įvairių žalėsių, kurių šiaip galbūt nesuvalgote, nemėgstate, nerandate, kur naudoti. Dažnai net nesuvartojame pakankamai, nes pagal PSO rekomendacijas kasdien reikėtų suvalgyti bent 400 g daržovių ir vaisių: rekomenduojamos 3–5 standartinės daržovių ir 2–4 vaisių porcijos. Patariama valgyti kuo įvairesnių daržovių ir vaisių, nes jų sudėtis labai skiriasi. Geriausiai – šviežios, Lietuvoje išaugintos daržovės. Kai trūksta šviežių vaisių ir daržovių, galima valgyti ir šaldytas ar džiovintas.

Tikiuosi įtikinau, o dabar marš eksperimentuoti 🙂 Aš mėgstu dėti kuo mažiau ingredientų – tuo man lengviau virškina ir skaniau. Pvz – obuolys, petražolė ir išmirkyti linų sėmenys. Mano topas. Dar labai mėgstu kokteilius su ananasu ir kokosu – labai puikus derinys.

na, o dabar:

 Galite kokteilius praturtinti baltymais (kanapių, ryžių, daigintais grikiais…)

Papuoškite kokteilius goji uogomis ir praturtinkite organizmą mineralais! Nes:
Tai – uogos, kuriose yra 21 mineralas, tarp jų: geležis, cinkas, jodas, 18 amino rūgščių, aštuonias iš kurių žmogaus organizmas negamina. Uogose yra vitaminų B1, B2, B6 ir E. Goji uogose gausu vitamino C. Mėgaukitės tokių mažyčių uogyčių DIDELE nauda 🙂

 

 

Įsigyk

Įsigyk "Emocijos tavo lėkštėje" knygą jau dabar!

Įsigyti dabar